Blog Revamping

Hello... I'm in the midst of revamping my blog to make my life a little easier. So do not be alarmed as work is still under construction.

Cheers,
Babe_KL
16 Oct 2012

Thursday, 10 April 2008

Upgrading In Progress

Updated at 4.24PM

I think it's more or less done now. Gee, never knew this template is so much easier to deal with. I decided to change to this template cos my previous one is getting very cluttered.

Should there be any problems or issues, please do let me know ok. Thanks so much.

I'm in the midst of upgrading my template, please bear with me with any inconveniences at the moment. Thanks.

14 comments:

twosuperheroes said...

Nice template woh... :p

babe_kl said...

thanks for the compliments twosuperheroes

PabloPabla said...

It's a refreshing change. You might want to consider moving the contents to the left instead of the right and rearrange your adverts and widgets around to make it look less cluttered.

babe_kl said...

pablo, thanks. i think so too but the thing is i dunno how to do it hahaha... ermm lemme experiment a bit first.

babe_kl said...

you know what pablo, i managed to do it. check it out now. looks so much better huh?

PabloPabla said...

Yes, it looks much better. Now, try to make the page load your content first before loading the two sidebars. This will help with search engine crawling :D

Jason said...

Ohh.. nice template :)
For a moment, I can't distinguish it either Blogspot or Wordpress.

babe_kl said...

gua tak tau pablo :( how huh???

haha i think this one is converted from wordpress jason

PabloPabla said...

If you can email to me the html file, I will help you take a look and tell you how to do it. Basically, you move the "posts" part upwards and the "sidebars" part downwards. I suspect the "sidebars" codes are currently at the upper portion of the html codes and the "posts" at the bottom and that;s why the sidebars get loaded first.

babe_kl said...

pablo, the sidebar is already at the bottom??

MamaBoK said...

Did you do the template on your own..?? very nice leh.. :)

Simon Seow said...

A vibrant template I should say.

babe_kl said...

mamabok, its a free template i found on the web :p me not techie, so clever to write my own hehe

thanks simon

PabloPabla said...

Hmm...weird. There must be a loop inside somewhere which calls for the header, posts, sidebars and footer to be loaded one after another. Once this is rearranged, it should work.